Over de laatste jaren hebben we verschillende projecten voor diverse klanten mogen realiseren, elk even uiteenlopend van aard. Waard om eens te bekijken.
De carosel presentatie toont de meest recente projecten. Elke foto is voorzien van een link naar een specifieke pagina over dat project. Dus even klikken, als het klikt.
Ieder heeft 'n eigen smaak en over smaak valt niet te twisten.
Vandaar ook: hoe meer personen, hoe meer meningen.
Voor het oplossen van een probleem is het verzamelen van alle relevante informatie van cuciaal belang, dus ook meningen.
Zo ook bij een communicatieprobleem.
Een duidelijke briefing, waarin alle problemen volledig worden benoemd, is dan ook van essentieel belang.
Maar ook de aanhoorder heeft hierin een duidelijke taak en dient door te vragen daar waar het hem/haar niet volledig duidelijk is.
Maar bij het vormgeven van de oplossing, het artistieke proces zijn veel meningen (lees personen) vaak een handicap.
Deze is meestal het best geholpen met het uitzetten van één duidelijke lijn en het volgen ervan tot het bittere einde.
Daarom ook dat dit proces het beste af is bij één persoon of één reclameproductiebedrijf.
Er zijn soms wel meerdere ontwerpen nodig om de uitgezette lijn spot-on te treffen, maar een project met maar één
grafisch designer krijgt 'n doorgevoerde eenheid en 'n duidelijke herkenbaarheid.